Chì aspetti sò implicati in l'ispezione di qualità di i buttigli di medicina

https://www.vansionpack.com/pe-medicine-bottle/

Cù a diversificazione di i tipi di droghe è a migliione di a cuscenza di a salute di e persone, e pulitiche regulatori di l'industria sò state rinfurzate continuamente, è i requisiti per l'imballu di droga sò diventati sempre più alti.Trà i numerosi materiali di imballaggio, i plastichi sò i più utilizati, è sò principarmenti trasfurmati in buttigli di medicina per almacenà e medicine.Chì aspetti implica l'ispezione di qualità di i buttigli di medicina?

https://www.vansionpack.com/pe-medicine-bottle/

Materiali cumuni perbuttigli di medicinainclude polyethylene (PE), polypropylene (PP), polyester (PET), etc. Sicondu i diversi materiali, i metudi di trasfurmazioni ponu sceglie l'extrusion blowing, l'injection blowing, l'injection molding, l'injection stretch blowing, etc. Differenti forme di dosa farmaceutica currispondenu à diverse tipi di standard di qualità per i buttigli di medicina.Per esempiu, i normi di qualità per i buttigli di polietilene includenu "Normi ​​di qualità per i buttigli di HDPE liquidi orali" per i medicinali liquidi, è "Medici solidi orali per i medicinali orali" per i medicini solidi.Standard di qualità per i buttigli di polietilene d'alta densità.

Per ghjudicà se a qualità di ubottiglia di medicinahè qualificatu, hà bisognu à passà una quantità di teste.Trà i standard di qualità di variibuttigli di medicina, l'articuli di teste cumuni includenu: apparenza, residuu nantu à l'ignizione, velocità di trasmissione di vapore d'acqua, tasso di assorbimentu di umidità saturata di dessicante, asciugatura Tasso di assorbimentu di umidità à breve termine, prestazioni anti-goccia, cuntenutu di umidità di cartone, prova di decolorazione, prova di leachables (faciule). ossidi, metalli pesanti, non-volatiles), limite microbiale, toxicità anormali, etc.

Vale a pena nutà chì, ancu se i buttigli di medicina anu standard di qualità currispondenti, l'imprese farmaceutiche anu da pruvà ulteriormente i campioni di imballaggio in cunfurmità cù e caratteristiche di i medicinali quandu sceglienu l'imballaggio per assicurà una bona cumpatibilità trà i medicinali è l'imballaggio.

https://www.vansionpack.com/200ml-oral-liquide-pe-white-round-liquid-bottle-with-scale-packing-bottle-with-screw-lid-2-product/

200 ml Oral Liquide PE Bouteille Liquide Ronde Blanche avec Bouteille d'emballage à l'échelle avec Couvercle à Vite

 

https://www.vansionpack.com/250ml-500ml-pharmaceutical-pet-plastic-bottles-cough-syrup-bottle-liquid-bottles-product/

250ml 500ml Bottiglie di plastica per animali domestici Farmaceutici Bottiglie di sciroppo per la tosse Bottiglie di liquidi

 

https://www.vansionpack.com/260cc-hdpe-wholesale-pharmaceutical-plastic-bottle-with-tear-off-cap-product/

260cc Hdpe Wholesale Bottiglia di plastica Farmaceutica cù Cappucciu Tear-Off

 

https://www.vansionpack.com/1000ml-square-jar-for-powder-product/

1000ML Vascu Quadratu Per Polvere

 

https://www.vansionpack.com/bpa-free-120ml-plastic-bottle-packaging-for-vitamin-e-oil-health-care-product-jar-product/

Imballaggio di bottiglia di plastica da 120 ML senza BPA per un barattolu di prudutti di salute d'oliu di vitamina E

 

https://www.vansionpack.com/capsule-bottle-pet-pet-175cc-pill-bottle-pill-bottles-and-labelssmall-pill-dispensing-bottlecapsule-bottle-plastic-bottle-product/

Piccola bottiglia di distribuzione di pilule

 

Taizhou Vansion plastic Co.,Ltd

hè un prufessiunali prufessiunali di buttigli in PET, buttigli PP, vasetti acrilici, sprayers è tappi chì sò largamente usati in u pacchettu di cusmetichi, medicini, prudutti chimichi di ogni ghjornu è bevande.


Tempu di post: May-10-2022