Chì avete intesu parlà di sustituti di plastica chì ùn avete mai intesu parlà

Chì avete intesu parlà di sustituti di plastica chì ùn avete mai intesu parlà ?

Sustituti plastichi naturali è naturali, cum'è i prudutti di carta è i prudutti di bambù, anu attiratu l'attenzione di e persone.Allora, in più di questi, chì sò novi materiali naturali alternativi?

1) Alga : a risposta à a crisa plastica ?

Cù u sviluppu di i bioplastici, l'alga hè diventata unu di i migliori sustituti per l'imballazione plastica tradiziunale.

Siccomu a so piantazione ùn hè micca basatu nantu à i materiali terrestri, ùn furnisce micca materiale per i disputi di emissioni di carbonu di solitu.Inoltre, l'alga ùn hà micca bisognu di usà fertilizante.Aiuta à restaurà a salute di u so ecosistema marinu direttu.Ùn hè micca solu biodegradable, ma ancu compostable in casa, chì significa chì ùn hè micca bisognu di esse decomposti da a reazzione chimica in e instalazioni industriali.

Evoware, una start-up indonesiana di imballaggi sustenibili, hà creatu un imballaggio d'alga rossu persunalizata chì pò durà finu à dui anni è pò ancu esse manghjatu.Finu a ora, 200 cumpagnie in l'industria di l'alimentariu, di i cusmetichi è di i tessili anu pruvatu u pruduttu.

A start-up britannica notpla hà ancu sviluppatu una seria di imballaggi alimentari è di bevande à base di alghe, cum'è sacchetti di ketchup chì ponu riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di 68%.

Chjamatu oohos, hè utilizatu per l'imballazione molle di bevande è salsi, cù una capacità chì varieghja da 10 à 100 ml.Questi pacchetti ponu ancu esse manghjati è dispuniti in i rifiuti domestici ordinali è degradati in l'ambiente naturale in 6 settimane.

2) A fibra di coccu pò fà vasi di fiori ?

Foli8, un venditore britannicu di l'elettronica vegetale, hà lanciatu una gamma di vasi di fiori biodegradabili fatti di pura fibra di coccu è lattice naturali.

Stu bacinu basatu in a pianta ùn solu aiuta à minimizzà l'impronta ecologica, ma hè ancu benefica da un puntu di vista orticultura.Comu tutti sapemu, i vasi di fibra di coccu pò prumove a crescita forte di e radiche.Questa innuvazione evita ancu a necessità di re potting, cum'è i vechji ceramisti ponu esse facilmente inseriti in i più grossi, riducendu u risicu di danni radicali.

Foli8 furnisce ancu soluzioni di piantazione di l'impresa per i famosi punti di riferimentu di Londra, cum'è u Savoy, è ancu alcuni di i principali spazii di travagliu mundiali di u Regnu Unitu.

3) Popcorn cum'è materiale di imballaggio

Aduprà popcorn cum'è materiale di imballaggio sona cum'è un altru vechju scherzu.Tuttavia, recentemente, circadori di l'Università di Gottinga anu sviluppatu un tali materiale ecologicu basatu in a pianta cum'è una alternativa ecologica à u polistirene o plastica.L'università hà firmatu un accordu di licenza cù nordgetreide per l'usu cummerciale di prucessi è prudutti in l'industria di imballaggio.

Stefan Schult, direttore generale di nordgetreide, hà dettu chì questu imballaggio vegetale hè una bona alternativa sustinibili.Hè fattu di sottoprodotti inedible pruduciuti da cornflakes.Dopu l'usu, pò esse compostu senza alcun residuu.

"Stu novu prucessu hè basatu annantu à a tecnulugia sviluppata da l'industria plastica è pò pruduce una varietà di pezzi stampati", spiegò u prufissore Alireza kharazipour, capu di a squadra di ricerca."Questu hè particularmente impurtante quandu cunsiderà l'imballu perchè assicura u trasportu sicuru di i prudutti è minimizza i rifiuti.Tuttu chistu hè ottenutu utilizendu un materiale chì pò ancu esse biodegradable dopu ".

4) Starbucks lancia a "pipa di scorie"

Cum'è a più grande catena di caffè in u mondu, Starbucks hè sempre stata davanti à parechje industrii di ristorazione in a strada di prutezzione di l'ambiente.A tavola dispunibile fatta di materiali degradabili cum'è PLA è carta pò esse vistu in a tenda.In aprile di questu annu, Starbucks hà lanciatu ufficialmente una paglia biodegradabile fatta di PLA è cafè.Si dice chì a rata di biodegradazione di a paglia pò ghjunghje à più di 90% in quattru mesi.

Dapoi u 22 d'aprile, più di 850 magazzini in Shanghai anu pigliatu l'iniziu di furnisce stu "pipa di scorie" è pensanu à copre gradualmente i magazzini in tuttu u paese in l'annu.

5) Bottiglia di carta integrata Coca Cola

Quist'annu, Coca Cola hà ancu lanciatu un imballaggio di buttiglia di carta.U corpu di a buttiglia di carta hè fattu di carta di pasta di legnu nordica, chì hè 100% riciclabile.Ci hè una film protettiva di biomateriali biodegradabili nantu à u muru internu di u corpu di a buttiglia, è a tappa di a buttiglia hè ancu fatta di plastica biodegradable.U corpu di a buttiglia adopra inchiostru sustinibili o incisione laser, chì una volta riduce a quantità di materiali è hè assai ecologicu.

U disignu integratu rinforza a forza di l'buttiglia, è u disignu di struttura arrugata hè aghjuntu à a mità più bassa di l'buttiglia per una migliore tenuta.Sta bevanda serà vindutu nantu à una basa pilotu in u mercatu Ungherese, 250 ml, è u primu batch serà limitatu à 2000 buttigli.

Coca Cola hà prumessu di ottene u 100% di riciclabilità di l'imballu da u 2025 è pensa à stabilisce un sistema per u 2030 per assicurà chì l'imballa di ogni buttiglia o lattina serà riciclata.

Ancu se i plastichi degradabili anu u so propiu "halo ambientale", sò sempre stati cuntruversi in l'industria.I plastichi degradabili sò diventati un "novu favuritu" per rimpiazzà i plastichi ordinali.In ogni casu, in modu di veramente sviluppà plastichi degradable per un bellu pezzu, cumu si tratta di u prublema di a dispusizione scientifica di i rifiuti generati dopu à l'usu larga di i plastichi degradabili serà u puntu chjave chì restringe u sviluppu sanu è sustinibule di plastica degradable.Per quessa, a prumuzione di plastica degradable hà una longa strada per andà.


Tempu di Postu: Mar-12-2022