L'effettu di riciclamentu di PET hè rimarchevule, è l'imballaggi in PET avanzanu constantemente versu u riciclamentu

L'effettu di riciclamentu di PET hè rimarchevule, è l'imballaggi in PET avanzanu constantemente versu u riciclamentu.

Nuvelle dati nantu à a cullizzioni, a capacità di riciclamentu è a produzzione in 2021 mostranu chì tutti i fatturi di misurazione anu aumentatu, chì indicanu chì l'industria europea di l'animali di l'animali hè in costante evoluzione versu u riciclamentu.In particulare in u mercatu di riciclamentu di PET, ci hè stata una crescita significativa, cù a capacità installata generale aumentendu di 21%, righjunghjendu 2.8 tunnellate metriche in EU27 + 3.

Sicondu i dati di ricuperazione, 1,7 tunnillati metrici di fiocchi sò previsti per esse pruduciutu in 2020. L'applicazione di pallets è fogli hè aumentatu in modu stabile, di quale 32% parte hè sempre a più grande esportazione di RPET in imballaggio, seguita da 29% parte di buttigli di cuntattu cù l'alimentariu.Impulsati da l'impegnu di i pruduttori, anu fattu una serie di impegni è scopi per incorpore ingredienti riciclati in i so buttigli.Impulsatu da u scopu obligatoriu di l'ingredienti riciclati, a parte di RPET di qualità alimentaria in a produzzione di buttigli di bevande in PET cuntinuerà à cresce rapidamente. D'altra parte, u restu di PET riciclatu hè utilizzatu per a fibra (24%), strapping (8%) è stampaggio iniezione (1%), seguita da altre applicazioni (2%).

Inoltre, cum'è indicatu in u rapportu, da u 2025, 19 stati membri di l'UE sò previsti di sviluppà piani di ritornu di depositu (DRS) per i buttigli di PET, chì mostra chì l'industria di l'animali di l'animali hè vultendu cù a migliione di a capacità di riciclamentu.Oghje, i sette stati membri di l'UE chì anu stabilitu DRS anu ottenutu ricuperazioni di classificazione di 83% o più altu.Questu significa chì secondu a direttiva UE di plastica dispunibile (supd), l'obiettivu di a tarifa di cullizzioni hè statu in piazza, è u numeru di cullezzione è a qualità puderanu aumentà significativamente da u 2025.

Tuttavia, certi sfide restanu.Per esempiu, per ottene un tassu di ricuperazione di 90% è un scopu di cuntenutu di ricuperazione obligatoriu, l'Europa richiederà chì a capacità di ricuperazione sia allargata da almenu un terzu per u 2029.

Inoltre, più innuvazione, supportu da i decisori di l'UE è fonti di dati più forti sò necessarii in tutti i settori di a catena di valore di l'imballaggio per assicurà chì u prugressu versu l'ugettivi hè rializatu è misuratu.Questu averebbe bisognu di più coordinazione è implementazione di e migliori pratiche in cullizzioni, classificazione è riciclamentu di cuncepimentu per prumove l'usu di più RPET in u so propiu ciclu di applicazione.

L'aumentu significativu di a raccolta è u riciclamentu di l'animali hà mandatu un signalu pusitivu à u mercatu è aumenterà a fiducia di e persone per accelerà ulteriormente u ciculu di l'animali.


Tempu di Postu: Mar-12-2022